Spanien!

I torsdags ringde J och sa att jag ska få följa med till Spanien i augusti. Och jag är den enda extrajpbbaren som får följa med. Egentligen var det ju bara dom fastanställda som skulle få åka, men jag får följa med som tack för att jag har jobabt så pass mycket och alltid ställer upp. Och jag har ju faktiskt varit där i snart 6 år, även om jag hade praktik först...
Ska bli jätteroligt. Har ju bara varit till Norge och Finland förut. Så det blir spännande. Spanien är ett av dom ställen jag skulle vilja fara till. Ska bli intressant att se hur brun man hinner bli på en knapp vecka :) Ska ju jobba hela sommaren så jag lär inte kunna sola så mycket. Men jag har ju lätt för att bli brun jag borde bli ganska brun i Spanien :)
Nu ska jag bara ordna ett pass.

Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Är så avis!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback