"Matte hjälp"

Idag när Troy fick leka med godis så rullade han in den mellan stegen och väggen. Och kommer springade till mig för att säga att han behöver hjälp att ta fram den. Han är så söt när han gör så :)
När han har den bollen och man hör att han kommer springande elle när han kommer utan den och tittar på en vet man att han har rullat den under soffan eller nåt. Men söt är han :)

Varit i mitt knä idag också HAn är en riktig knähund... Får se huer länge det håller i sig.

Satt vid datorn ganska länge idag och han låg under databordet eller bredvid mig och sov/vilade. Bara för att vara där jag är.

Var ute på förmiddagen för att kapa buskar och då fick han vaa ute emd mig och mamma. Utan såg var det ju inte tvärlätt direkt. Men senare kom K med sågen som G lovat att han skulle tidigare i veckan. Så nu är buskarna kapade. Och när Troy var utom synhåll och man visslade så kom han springande på en gång. Han har blivit riktigt duktig. Men han blir ju lite för uppspelt ibland. Och så måste han lära sig att man inte kan gå över till grannen bara för att man är på baksidan... Men det kommer väl nä han blir äldre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback