Man blir trött av agility

Även om man bara tittar på :) I alla fall om man bara är 7 månader gammal.
Var till Bergsbyn i lördags en timme ungefär och tittade på agilitytävlingarna där. Det blev många intryck för Troy. Åka bil, se en massa hundar som han inte fick hälsa på, människor, konstiga saker som skule hoppas över, gå på och springa igenom. Inte för att jag tror att han tittade så mycket egentligen, det var väl mest på hundarna.
Efter en halvtimme hade mamma tänkt att vi skulle fara, men jag villse stanna så hon for själv till mormor och morfar och skulle ringa sen. Men efter en halvtimme till ringde jag till mamma för då var Troy less.
Och sen tror jag han sov typ hela dagen. Söndag var han trött, och igår sov han väl också mest hela dagen. JAg var hos frissan på morgonen och mamma var snäll och gick morgonpromenaden, emn hon fick släpa han runt Juniplan. Och sen sov han mest. Jag gick nån väldigt kort vända med han också sen.
Det tar på en liten valp att se nya saker :)

Och han är fortfarande knähund :) Syrran tog några gulliga bilder igår som jag tror jag ska lägga in här på bloggen. En knähund behöver inte vara liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback