Strange

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/362742/wicin?claim=t3ukzyspysw">Följ min blogg med bloglovin</a>

En låt som verkligen fastnat i mitt huvud just nu är Strange - Tokio Hotel feat. Kerli. I jag älskar den låten. Den är så bra! :) Jag spelar den om och om igen på Youtube och kan väl halva låten eller nåt utantill. Ska försöka lära mig lite mer, och lära mig hålla melodin och sen ska jag försöka spela in den låten också och göra en till video att lägga upp på Youtube.
Och söker jag till Idol igen i år blir det kanske att sjugna den låten. Jag gilalr den ju, kommer kunna den, och jag tror den passar till min röst. Sen vet jag inte om det är den bästa auditionlåten men....
Men den är så bra! Synd att den inte hamnade på TH`s skiva, men det blev soundtracket till Alice in Wonderland istället tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback