Regrets

I´m already regretting things I´ve never done. How will it be when I´m older?
Jag känner mig gammal. Och jag är inte ens 30 än. Men jag känner mig ändå gammal. För det är så mycket jag vill göra och aldrig kommer göra, och vissa saker börjar man helt enkelt vara för gammal för att börja med.
Jag har alltid velat dansa, men aldrig börjat. Vet inte varför. Visste väl inte var man skulle vända sig egentligen. Sen kollade man väl aldrig ordentligt heller... När det var i tidningen om streetdance en gång för nåt år sen stod det heller inget om kontakt eller nåt, bara att det bara var att gå dit... Lätt när man inte ens vet när och var...
Skådespela.. kommer jag aldrig göra. Just keep on dreaming. För det kommer nog aldrig hända... Mamma tyckte inte det var realistiskt.. Eller iaf inte att gå en utbildning. För jag skulle väl inte lyckas ändå, och håller på bli för gammal... Men sen tyckte hon jag kunde gå nån typ kvällskurs, lika gärna som att jag rider, bara för att det är kul. Vet inte om sånt finns. Har aldrig velat hålla på med teater egentligen. Inte för at tjag kommer vara nån naturbegåvning som helt plötsligt blir upptäckt. sånt händer bara i film. Även om man kanske skulle vara bra om man fick chansen nån gång... Får fortsätta drömma om mina dåliga manus men bra idéer.... Inte för att det kommer hända nåt med dom heller, men kan ju alltid fortsätta drömma, och hoppas pyttelite...
Jag vill inte sitta där när jag är 60 och ångra allt jag aldrig provat eller gjort. Ändå ångrar jag redan saker. Hur ska det gå? Det är ju inte direkt så att jag kan gå tillbaka några år även om jag skulle vilja. Jag skulle vilja vara typ 20 igen, men ändå vara där jag är nu, med jobb och erfarenheter och så. Men det går ju inte.
Det börjar ju bra... när man redan ångrar saker. Men jag har alltid velat så mycket. Men tyvärr har man väl abra ett liv.... Så jag kan inte ta igen allt sen.....
Jag är gammal.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback