I´m right here....

Några veckor sen jag såg han, och det är lika bra, även om jag förstås vill se han, även om jag inte borde det.
Igår fick jag se han igen. Pratade lite med han. hur det var, om mitt företag och a-kassa. Inget speciellt direkt men...
När jag såg han på festivalen så hade jag ju inte sett han på över ett halvår, och då kändes det rätt bra. Det var ju kul att se han igen, men jag kände inget speciellt. Sen fick jag se han med jämna mellanrum. Och var.... nästan tillbaka där jag började.... Inte riktigt, inte lika mycket, men visst finns det känslor där....
Igår sa han nåt till dom andra om sina ex, nåt om att leta flickvän. Och jag tänkte "I´m right here".  Men det kommer han aldrig att se...
Skulle han nån gång se på mig och känna nåt av det jag känner, så har det väl gått 10 år eller nåt och jag har kommit över han för länge sen. För det kommer aldrig bli så att han faktiskt skulle se på mig och känna nåt, att han skulle upptäcka mig efter några år, eller många. Sånt händer bara andra, och på film.
Vi är ganska olika på en del sätt. Men jag tror också att vi är ganska lika på en del sätt..

Dreaming about the day when you wake up
And find what you're looking for has been here the whole time

If you could see that I'm the one who understands you
been here all along so why can't you see, you
You belong with me
You belong with me

(Taylor Swift)

Lite mindre än ett år sen jag försökte sista gången. Även om han säkert tror, och förmodligen hoppas, att jag gått vidare så skulle det ju ändå inte ändra nåt. Även om han visste att jag fortfarande har känslor för han. I´m right here. But he will never see me. Jag kommer förmodligen alltid känna nåt för han.....
But I´m gonna close the door.
Om jag ser han nån gång får man väl hälsa och så, men inte så mycket mer än det. Säga typ "hej, hur är det?" och sen gå vidare. Skulle säkert vara bäst för mig. Han skulle säkert inte undra över det heller... Inte för att det spelar nån roll...
Close the door, and never open.
Hopefully I will find another door to open soon. And hopefully it will be worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback