Så länge jag inte ser han...

Jag klarar mig bra. Så länge jag inte ser han.... I do not understand why, varför man ska fastna så mycket för nån, haka upp så så på nån man inte kan få. Men jag har gjort framsteg, det har jag. Jag kan faktiskt kolla på andra killar med intresse... Har inte hittat nån att bli intresserad av, men det är en anna sak.
Var på stan igår med syrran och mamma. Syrran skulle ha lite nya kläder, och så köpte jag ett koppel till blivande hunden och en liten boll till katten, som hon verkade tycka jättemycket om. Träffade han i en av affärerna vi var i.  Han och en kompis stod och pratade med några tjejer och först tänkte jag att det inte var han, sen både såg och hörde jag att det var det. Och då började hjärtat slå lite snabbare.... Typiskt... Pratade lite med han en stund senare. Han frågade om jag hade nya glasögon, han som bara sett mig i glasögon ett fåtal gånger, då jag sällan har glasögon på jobbet och inte så ofta på stan heller.... Glasögonen är väl hyfsat nya men jag har ju haft dom ett tag nu. Men fronten är ju ganska ny... :) Men han har väl inte sett mig i dom glasögonen, men det ar lite kul.
Hoppas han inte såg att mina knän skakade.... eller hans kompis... Han tänkte väl knappast på det, men ändå.
Ja, det går bra. Så länge jag inte ser han, eller drömmer om han.... Jag drömde i alla fall inte om han i natt....
Trying to close the door again...

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är inte lätt, men det går att komma över en kille man är insnöad på!!!Ge dig ut, på krogen, börja läsa en kurs, gå med i nån förening, hitta nya vänner och nya bekantskaper så ska du se att du glömmer honom:) men sitter man bara hemma tänker man för mkt och det är inget bra....

2010-01-15 @ 08:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback