Skura, skura och lite mer skura

Torka på. torka av. (Wax on, wax off) eller nåt sånt. Jobbadde igår. Först skulle det bara blit 2 timmar, sen  blev det att jag skulle hjälpa K efter 9 så från typ halv 10 till typ 20 i 6 sopade och skurade jag. Gissa om det är jobbigt för musklerna vid höften... Och händerna. Var lite öm mellan tumme och pekfinger och i musklerna vid höften idag. Tänkte att om jag orkade när jag kom hem igår, om jag inte skulle jobba så länge, så skulle jag stå på Orbitreken en stund, lite lugnt så där eftersom jag fortfarande är lite förkyld. Men sen ändrade jag mig, och inte för att jag är förkyld, men jag tränade ju tillräckligt med att sopa och skura en hel dag  sopade 3 lokaler en gång, och skurade 3 lokaler 3 gånger. I en lokal såg golvet hemskt ut med en massa damm och sånt eftersom dom håller på att göra om, så det behövdes vekligen 3 gånger, eller 3,5 egentligen.... Sen gick dom ju genom lobbyn och den adnra lokalen, så dom var ju inte alltför fina heller....

Nu har jag varit förkyld i över en vecka, och är fortfarade hes. Jag vill liksom ha tillbaka rösten nu. Vill inte prata så mycket eftersom jag är så pass hes fortfarande, och kan ju inte sjunga för det låter förjävligt....

Haft sturl med mobila bredbandet igen, men jag hoppas det löst sig nu. Fick uppdatera "pucken" idag. Men hade ändå lite problem när jag kom hem. Gick inte ansulta genom ikonen på skrivbordet, hade ingen signal alls.... Sen gick jag via datorerna på listen och provade ansluta den vägen.. Och då gick det minsann... Får se om det gör det imorrn också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback