Logga på bilen

Idag har jag och mamma varit på två ställen för att se vad det kostar att ha en logga på bilen. På det ena stället var han som hade hand om priser inte inne just då och jag visste inte riktigt hur stort jag ville ha det så när vi kom hem mätade jag på bakrutan på bilen coh sen ringde jag. Fick maila loggan och skriva lite om hur jag ville ha det så skulle dom återkomma. Men datorn ville inte ritkigt sammarbeta så dom fick väl mailet typ 4 och då slutade dom väl förmodligen. Skulle väl iaf inte få höra nåt förrän imorrn.
På det andra stället skulle jag måsta göra om och vektorisera filen, så vi får väl se om jag kalrar av det. Skulle i alla fall kosta typ 450 och det var väl vid 500 jag hade tänkt att det skulle kosta.
Vi var in på ett annat ställe före för att se om han gjorde sånt där men det gjrode han inte, så han tyckte vi skulle gå på det där andra stället. Han föreslog ett ställe till också men dit var vi inte. Han sa i alla fall att det var jäöttedyrt och då trodde jag flera tusen. Det är jättedyrt för mig. Men visst kanske 450 är dyrt för en liten dekal, nu ska den ju vara 60-80 cm lång men... Så jag tyckte inte det var så farligt. Mamma sa att det beror väl på vad man jämför med, och det gör det ju. Men jag tycker det var ett okej pris iaf.
Så snart har jag en logga på bilen så syns jag mer, och överalt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vart bor du? Min pojkväv jobbar med att göra bildekaler.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback