Söka jobb...

Sökt jobb idag. Som personlig assistent... Det blev det i alla fall. Var på deltid. Får väl se om man får det...
Satt med telefonkatalogen ett tag också och skrev ner ställen att söka på. Ska snart sätta mig igen medan jag ser Andra chansen.  Man vill ju ändå inte se alla bidrag... Men Starpilots ska gå till final!
Tittat på den där annonsen igen.. Jag vill ha den där hästen.... Och jag har inte ens ringt på den..... Och hon lär ju inte finnas kvar när jag nån gång har pengar at tköpa häst... Men slänge rjag nu iväg en massa jobbansökningar så kanske man kan få nåt i alla fall.... Kan jag få typ en normal lön så kan jag ju ha häst. Jag vill ju så gärna. Men även om K skulle köpa hästen åt mig så har jag ju nu inte ens pengar till att faktiskt ha häst, även om jag fått den...
Ska väl säkert hitta nån annan sen som jag vill ha.... Det finns ju alltid fler. Och jag har ju inte tittat på henne än heller, så jag vet ju inte om vi passar.... Men jag skulle vilja åka och titta på henne....
Men nu gör jag i alla fall en kraftansträning till att hitta ett nytt jobb.... Och jag hoppas verkligen att jag kan få åtminstone en halvtid....

Kommentarer
Postat av: mochride

Hoppas det ordnar sig för dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback