Om nåt bra kunde hända....

Fick jobba igår. Hela 4 timmar! Och i torsdags blev det hela dryga 5 timmar! Och på söndag blir det hela 3 timamr! Whoopie! Mycket pengar man får på det...
I need a new job! So bad! Vet inte var jag ska söka... Överallt?
HIttat ett som personlig assistent åt en ung tjej, kan säkert vara bra, men jag vet inte om jag passar som personlig assistent.... Nu är hon ju helt normal men behöver hjälp i vardagen. Men jag vet inte.... Jag behöver pengar!
Jag skulle så gärna i alla fall vilja titta på den där häste jag hittade i närheten av Kramfors... Men det löns ju inte ens ringa på den....
Jag kommer typ bli deprimerad... Seriöst.... Jag behöver nåt bra som händer mig nu, när det bara varit dåligt ett tag. En häst skulle vara en väldigt bra grej, för det är viktigt för mig att få ha en häst. Jag har ju hållit på så länge! Och är fortfarande hästlös... Jag var den enda under utbildningen som inte hade häst.... Kul....
Tänk om man kunde få en häst.... Så hade ju lite av den frågan löst sig i alla fall... Men det kostar ju likafullt.... Men det hade ju ändå varit lite mindre kostnader, även om det är stora kostnader i längden...
Jag vet inte... Jag behöver nåt bra nu.....
Jag vill verkligen inte behöva vänta på alla mina drömmar till jag blir lika gammal som mina föräldrar..... Men det är väl det jag kommer göra....
Det måste få komma nåt bra på min väg nu..... Nu!!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Ett annat förslag är ju att börja jobba med någon form av direkthandel. Det är ju enkelt och kräver inte särskilt mycket pengar.. Dessutom går det ju att kombinera med din massageverksamhet.



Och ett tredje och sista tips är: Läs boken The Secret. Den är jättebra och hjälper till att vända tankarna till något positivt.



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback