Ett halvt steg bakåt?

Jag mer hoppas jag i alla fall att det inte är. Men jag har inte sett han på över 3 månader. Vet fortfarande inte hur det skulle kännas att se han igen. Förmodligen mer än jag vill..... Det hade varit skönt att inte känna nåt, men sån tur tror jag inte att jag har. det har jag ju aldrig haft f´örut, ens när jag trott att jag kommit över han. Nu vet jag i alla fall att jag är ett antal steg på väg och det är faktiskt skönt att inte tänka på han hela tiden. Men lite... tänker jag ju på han ändå...  Han smyger sig in lite i alla fall ibland. Även om det inte är på samma sätt som förut...
Har drömt om han två gånger nu senaste veckorna. Som tur är är det drömmar som är "på lite avstånd" så att säga. Vet inte hur man ska förklara, men jag vet ju i alla fall vad jag menar. Men det är nog tur att det var drömmar "på lite avstånd" eller vad man nu ska säga, eftersom han självklart var intresserad av mig i drömmarna. Som tur är har jag inte drömt om han mer, för då har jag säkert börjat tänka på han ännu mer. Nu när jag inte alls tänker på han så mycket.
Men visst saknar jag han lite, han är en trevlig och rolig kille. Men det är ju ändå på ett sätt bra att jag inte ser han några gånger i veckan längre, nu är det verkligen zero. Men det har ju faktiskt hjälpt den här gången. Och att man gjorde ett sista misslyckat försök...
Jag kan fortfarande inte förstå varför man ska slösa flera år på nån som man ändå inte är menad att få. Var finns poängen? Skulle jag bra gärna vilja veta. För han kommer aldrig upptäcka mig, han komemr aldrig tänka på mig på det sättet. Han har haft sina chanser, flera dessutom. Och jag tror knappast han kommer få ens lite av dom känslorna för mig även om det skulle gå några år. Men det vore ju bra typiskt om det skulle hända om 10 år eller nåt..
Men jag har inte sett han än. Får väl se nån gång när man ska ut och dansa med nån kompis..... Men jag har en känsla av att det blir mer än ett halvt steg bakåt då, och det vill jag inte... Faktiskt... I`m done. Jag orkar inte börja om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback