En ny bil

Ny och ny... Samma årsmodell som den gamla. -92. Men den verkar bra, och den jag ahde var ju bra att köra och så. Bättre säten på den här, taklucka, ABS-bromsar....
Dom kom och hämtade min bil imorse. Jobbade kväll igår. Hade egentligen tänkt stiga upp vid 8 idag, men vi tyckte att dom väl kanske inte skulle komma så tidigt bara för att jag sa at tjag skulle vara hemma på förmiddagen. Så jag ställde alarmet på 9 och steg upp 10 över 9 typ. Och då hade dom hämtat bilen. Så det var ju tur att pappa var uppe för han hade tydligen kommit nån gång efter 8. Så jag är en bil fattigare. Men imorrn ska jag och pappa i lalla fall åka till Luleå och köpa bil. Så känns den bra att köra åker vi hem med 2 bilar. Den verkar i alla fall bra och ser fin ut, ingen rost eller så. SÅ jag hoppas den är det också.
Blir en blå bil den här gången. Det passar ju mig, även om den är mörkblå :)

Kommentarer
Postat av: mochride

blått är ju blått :) hoppas bilen är bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback