17 Again

Det finns ju ett antal filmer om det ämnet...
Men jag tycker att den här är jättebra. Såg den i lördags och kommer definitvt se den igen. Kommer säkert hyra den och köpa den när den kommer på DVD.
Den var riktigt rolig på rätt många ställen samtidigt som den ju är allvarlig ibland också. Zac Efron gillar jag mycket sen tidigare, men jag tycker han var otroligt bra i den här filmen. Han visar att han kan göra annat än musikal, och han gör det jäkligt bra. Den som säger att Zac inte kan göra annat än musikal vet inte vad personen pratar om.
Kanske blir fler komedier? Jag skulle i alla fall inte klaga.
En av mina favoritscener i filmen är i början när Mike upptäcker att han är ung igen och slåss med Ned, innan han inser att det faktiskt är Mike. Sen finns det ju så många roliga repliker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback