Marknadsföring part 2

Eller nåt ditåt. Håller på och skriver ut lappar igen. Men bara för att jag skrivit ut ett antal sidor av "boken" som jag fortfarande inte skrivit ut klart, så är det snart slut bläck, igen. Det är så jobbigt när man ska skriva ut flera flera sidor på en gång, för bläcket tar ju slut så fort. Det finns ju fortfarande bläck så man kan skriva ut, men ska man lämna in till ett bokförlag eller lämna lappar i affärer, ridskolor eller i brevlådor kan det ju inte vara dåligt med bläck på sidan. Det är ju inte direkt professionellt. Eller snyggt.
Har ju en del byar kvar att lämna lappar i. Och så ska jag sätta upp på nån affär tror jag. kanske ska till Royal igen och be att få sätta upp där, och Wikströms. Fast måste jag sätta upp på fönstret ute på Royal igen som förra gången är det nog bättre att vänta till senare. Så det inte förstörs av snö och regn och så.
Sen ska jag försöka komma på en annons till Norran också så man kan sätta in en annons där. Och så hade jag ju täntk annonsera på Häst & Ryttare också. Men jag måste nog vänta lite med sånt. För det kostar ju faktiskt lite. Jag får inte mycket lön från hotellet den här månaden eftersom jag kommer jobba så lite. Och jag har ju lite andra räkningar också.... Men Norran ska man väl kanske kunna klara... Man får väl se vad det kan kosta i alla fall..... Men några tusen blir det säkert...
Men förhoppningsvis ska jag väl få lite kunder snart så man börjar tjäna lite pengar på det, och får mer kunder. Det är ju fortfarande nytt, och företaget har ju bara varit igång i några månader. Det är ju lättare att säga till sommaren om det går eller inte. Men jag hoppas det kommer gå,
Ska till travet nån dag också. För se om det blir nu till veckan. Hoppas nån där är intresserad.
Men nu ska jag försöka göra en liten kraftansträngning igen i alla fall. I december jobbade jag ju ändå ganska mycket på hotellet så...

Kommentarer
Postat av: Malin

Då Blogg.se på senaste tiden har blivit segare är kola har jag bestämt mig för att äntligen ta steget till en helt egen hemsida. Vad jag behöver hjälp mig från dig är att bestämma ett färgtema. Jag har lagt upp förslag i mitt senaste inlägg som jag vill att du röstar på. Så, hjälp en stackare att fly från denna hemska blogg-domän!

Postat av: mochride

Du kan ju allitd sätta papperet in en plastficka eller nåt om du ska sätta det på ett fönster utomhus. Då klarar det sig nog ganska bra. Hoppas det går bra på travet.

2009-01-12 @ 20:16:05
URL: http://mochride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback