Dreaming of him

Of course.
Bara för att jag försöker gå vidare. Men jag har inte sett han på en dryg månad eller nåt så jag vet inte hur det blir när jag väl får se han igen. Men då jag brukar se han 3 gånger ute, så lär det dröja ett tag... För jag har bara sett han på stan vid några enstaka tillfällen.. Om han inte tänker hälsa på igen och jag råkar vara där...
Men jag tänker på han alldeles för mycket och vill se han alldeles för mycket för att kunna säga att jag faktiskt går vidare, men jag försöker.
Men det gör det absolut inte lättare när man börjar drömma om han. Inte så jätteofta jag drömt om han men det är klart det har hänt ett antal gånger. Nu har jag drömt om han 3 4 gånger tror jag, på ganska kort tid. Och självklart är det ju (smått konstiga) bra drömmar. När det slutar med att det blir som man vill att det ska bli. Men aldrig kommer bli.
I drömmarna har jag av en eller annan anledning pratat med han, vilket inte hade varit så dumt nu heller, även om han vet vad jag känner, och så har det slutat bra.
Men det är nog bra att jag inte kommer se han så mycket... Men det hjälpte ju inte ens när jag visste att jag inte skulle se han på typ 2 månader.....
Jag undrar vad han tänkte när han fick veta igen. Men han har ju inte sagt nåt, så det är ju inget jag inte redan visste i alla fall.... Men det väntade jag ju mig inte heller...
Men jag skulle vilja se han, bara för att få ha sett han igen efter att han fått veta igen, och den här gången precis hur jag känner.
Men det kommer bli fler drömmar, där det slutar bra. Nån gång när jag drömt om han och det varit nåt så har jag ju tänkt sen att "det borde jag ha vetat" när det har haft nåt att göra med nåt som har varit eller så. Kan det inte få bli så nu också, fast det faktiskt blir typ som jag drömt? Fast det blir det ju aldrig.....
Undrar vad jag drömmer nästa gång.... Men slutet kommer ju inte vara så överraskande i alla fall. För det kommer vara ett sånt slut som jag vill ha...
Men jaja.... Jag visste ju att det inte skulle vara lätt....
Undrar när jag träffar M igen... får se om hon faktiskt pratde med han när jag sa att jag skickat.... Fast det tror jag inte... Då hade jag hört nåt från henne om inte annat...
Men nu är det bara att släppa. Om ett halvår eller nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback