Brrr!!!

Idag är det kallt! Som kallast var det 22 minusgrader. Kallast i vinter tror jag. Tog på mig både täckbyxor och halsduk när jag skulle till travet och höra om nån var intresserad av massage. Det gick bra eftersom det inte var så jättelångt mellan stallen, men hade jag inte haft täckbyxor hade jag frysit. För det var verkligen inte skönt idag.
Hade ombesiktning på bilen idag och nu är dne okej så nu är det bara att städa upp den, tvätta den, ta lite kort och sen lägga ut en annons på Blocket. Så kan jag byta bil nån gång. För det vill jag ju.  
Jag klarade av a tt låsa bilen också utan att låset frös! Yes! Fast det var så kallt. fast det var kanske bara tur.... Den stod ju inte så jättelänge i alla fall....
I helgen skulle det tydligen bli lite varmare i alla fall. Hoppas på det. Inte kul när det är så här kallt. Men ändå är det ju inte värst... Men 15 minusgrader räcker.... Det är ju nog kallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback