The perfect guy

Jag läser Solens diamanter av Nora Roberts igen. Var på bibblan och lånade alla 3. Jag älskar dom där böckerna. Dom borde verkligen  bli film. Liksom Det ödesdigra arvet eller vad den nu heter. Så himla bra bok!
Jag vill ha nån som Aidan Gallagher. Som lyssnar på mig, bryr sig om men, säger att jag är vacker även om jag inte är det. Och så är han ju snygg :) Nä men... Jag vill ha nån som ser mig för den jag är, älskar mig för den jag är, lyssnar på mig, bryr sig om mig.... Som han gör med Jude i boken.
När jag läste Farliga Vidder ville jag ha nån som Adam...
Killarna i Noras böcker är alltid så bra, nån som man själv skulle vilja ha.... En sån där perfekt kille som man aldrig kommer träffa.
Om jag kunde träffa nån som finner mig intressant nog att ... men jag kommer väl aldrig hitta nån som faktiskt hittar mig också.... Allt har ju en första gång, men jag undrar hur länge jag ska behöva vänta....
Jag kommer aldrig få killen jag vill ha...  Och inte andra man fantiserar om ibland, eftersom jag aldrig kommer träffa dom...
Jag vill ha en Aidan, Shawn, Malachi eller Gideon...  Om jag sen kommer träffa nån som dom är en helt annan sak och förmodligen kommer jag aldrig göra det...
Men jag vill också bli swept (sp?) of my feet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback