Snö och ännu mera snö

Det är samma väder idag, kanske bara lite mildare, för det verkar inte blåsa riktigt lika mycket idag. Men jag har inte varit ut än så jag vet inte.. Men det verkar i alla fall inte blåsa lika mycket...
Pappa fick skotta uppfarten det första han gjorde när han kom hem från jobbet imorse. Och det behöver göras igen.. Får väl se om det ska behöva göras 3 gånger idag också....
Och så måste det ju skottas hos grannen igen också....
Ska fara till syrran lite senare idag. Med buss. Mamma och pappa skulle egentligen också med, men det blir abra jag som far, med buss, för dom vill inte köra, och det vill egentligen inte jag heller... Det är inget bra före, och det var 5 bilolyckor igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback