"Nu är du gammal, bara så du vet"

Ganska mycket som har hänt senaste tiden, men jag har inte orkat uppdatera min blogg och orkar inte skriva allt nu heller. Kommer förmodligen inte ihåg allt heller....

I fredags tittade han förbi på jobbet. Det var kul att se han igen. Blir ju inte direkt ofta nu. Har sett han 3 gånger nu sen festivalen, och före det inte på över ett halvår. Pratade lite om jobb, min bil...
Han satt och pratade med K när jag torkade bord. Vet inte vad dom sa eller egentligen vad dom pratade om. K sa i alla fall "Bjut ut [....] (mig). Han sa inget, men det hade varit kul att veta vad han tänkte, bara för skojs skull. Såg inte på han just då, men en liten stund senare och då såg han på mig. Han sa att det var ett tag sen han såg mig på krogen, och det är det ju, men jag är ju inte ut så ofta. Sa att jag fyller år på söndag så det blir väl att gå ut på lördag. Då sa han att jag blivit gammal, och hade bara 4 år på mig att ordna mitt liv, "bara så du vet" :)
Skrev på hans facebook sen, om vi skule ses ute kan ju yngre gamling bjuda äldre gamling på drink :) Han ligger ju faktiskt tätt efter, bara ett år yngre. Men det är väl kul att retas med dom äldre ibland :) Jag har väl varit gammal i 3 år eller nåt, Bara för att jag en gång sa att jag hade ont i ryggen. Då tyckte han att jag var gammal och grå... :)

Blev nästan så vi inte gick ut i lördags, då jag har borta mitt körkor. Men som tur är ser man ut som man gjorde för 10 år sen, och har en tvillingsyster. En tjej som gick högstadiet samtidigt som oss, och som var min ledare under ett sommarjobb har börjat jobba som vakt och hon jobbade då så jag fick gå in ändå. Ibland har man tur. var lite rädd att det inte skulle bli nåt då jag alltid visar leg. Förutom en gång då.
Träffade han där och pratade lite med han. Men det blev lite konstigt ett tag, för jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, och det gjorde tydligen inte han heller.  Och när jag sa att syrran skulle ha barn, när han frågade om hon också var där, sa han "nej! nej! nej!" det skulle han inte ha, det fick vänta. Så han känner sig knappast särskilt gammal :)
Inga skakiga knän nu  heller. Jag gör framsteg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback