Inte tänka för mycket

Om jag inte aktar mig kommer jag börja tänka alldeles för mycket igen. Känner att jag redan börjat... Men nu kanske jag kan trycka på stopp innan det blir alldeles för mycket... Det behövs så lite ibland....
Att "v" sa att han kunde bjuda ut mig. Att han sa att han inte sett mig på krogen på länge.  När vi träffades på krogen visste ingen av oss riktigt vad vi skulle säga... På matfesten igår när vi var vid tältet där han jobbade så vinkade han med hela armen, sen tittade han fram bakom en tjej två gånger och vinkade, så jag skulle se han.
Börjat se han ganska mycket nu faktiskt. Till skillnad från förut när man aldrig träffade han.. Men det är väl både bra och dåligt. För när jag aldrig såg han så tog jag ju några stora kliv till att komma över han. Och har pyttelite kvar till att faktiskt ha gjort det.
Men det krävs mer för att jag ska börja hoppas igen. Och det kommer jag förhoppningsvis inte att göra. It´s too late. Det måste vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback