High School Musical. Who says we have to let it go?

Förra helgen var jag och hälsade på P. Jag åkte på onsdagskvällen och kom fram vid 10 på förmiddagen på torsdagen. Fick vara med på hennes lektioner på torsdagen och fredagen. På torsdagen hade dom om foderstater när jag kom. Det verkade inte helt lätt att göra foderstater, och jag kan tänka mig att det är lite krångligt även om man har ett program att göra det i. På fredagen hade dom tappsko och fick dra lite skor. hade säkert varit bra att få prova själv. Är ju en sak som är bra att kunna.
På fredagen var vi också på bio. Fick äntligen se High School Musical 3. Och, vi behövde inte vänta flera månader för att få se den! Woho! :) Den var jättebra. Så mycekt bättre än dom andra två. Junkyard scene var så bra som jag trodde den skulle vara. Är beroende av Boys are back och Scream. Zac är så bra i Scream. Gillar verkligen den låten och scenen. Och Right here, right now. Mycket fin låt. Hela filmen var jättebra, även om jag störde mig på att vissa saker var med i trailer och musikvideor, men inte i filmen.
Ska se den igen i helgen. Blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback