Inte än...

Var på branchkväll igår. Visste först inte om jag skulle gå. Sen bestämde jag mig för att vara med på "förfesten" och sen blev det ändå att vara med på själva branchkvällen också. Det var helt okej faktiskt. Vi var väl lite mer samlade kanske än förra gången jag var med...  Kanske beror på vilket ställe det är på, jag vet inte... Men det var ganska kul i alla fall.

Och hade jag inte bestämt mig för att gå hade jag inte fått se han igen. Är väl en månad sen ungefär. Det kändes lite, men det var inte oväntat. Men nu vet jag hur det känns att se han igen, men det visste jag ju redan....
Gick på stan med M igår nån timme innan hon skulle med bussen och jag hem och göra mig iordning.
På nåt sätt kändes det som jag skulle få se han på kvällen, men tänkte att det är bara för att jag så gärna vill det, men nu blev det ju så ändå. Fast jag inte visste om han skulle dit.
Pratade lite med han innan jag skulle gå hem. Han hade varit förbi flera gånger men jag hade aldrig varit där. Tyckte det var dålig planering typ. Sa att han fick väl säga till så jag visste om jag jobbade. Han sa nåt och jag sa två dagar den här veckan jag jobbar. Tror inte han kommer förbi, men man vet ju aldrig.... Men han har väl kanske tänkt lite på mig.. Fast han tänker ju inte som jag gör, och han tänkte väl kappast särskilt mycket på mig sen heller, förutom att det var trevligt att se mig igen kanske. Nåja, han sa i alla fall inget som får mig att tänka extra mycket igen. Men det är klart man tänker lite på han igen, jag ahr ju fått se han igen.

Ingen sa att det skulle va lätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback