Tryck, visitkort m.m

Mailade äntligen L i söndags om min logga och tryck som jag vill ha. Han sa för några månader sen att ha skulle hjälpa mig med priser. vaktis sa att han skulle hjälpa mig lite, men det har tyvärr inte blivit mycket av det... Vet inte om han har gjort nånting... Jaja... Det är ju alltid bra med olika prisuppgifter... Får se hur lång tid det tar nu, men det går nog fortare med L som kollar...

Beställde visitkort från vistaprint igår så jag hoppas det blev nåt av den beställningen... Så får jag väl lite visitkort om 2 veckor typ.. Ska ju ändå vara borta större delen av nästa vecka.. Ska skriva ut lite hemma också, eftersom jag har ett program på laptopen där man kan göra visitkort. Så har jag några när jag ska till travet nästa vecka och prata med tränarna... Förmodligen bättre med visitkort än "annons"lappar....

Måste ha en ny bläckpatron också, så jag kan skriva ut mer lappar.. och kopera kvitton på inköp... Köpte i alla fall två pärmar och fyra register i helgen. Så jag har till fakturor.. Och så ska jag kolla om jag hitar nåt bra bokföringsprogram. S i starta eget-kursen hade ju hittat nåt bra enkelt program som jag ska kolla.

Vill ut med mer lappar, se lite folk kanske.. Få lite kunder. Har i alla fall en kund nästa vecka. Så förhoppningsvis går det bra... Det ska väl lossna nån gång... Har ju bara haft igång företaget i en månad än... Men jag hoppas  jag får lite kunder snart. Men jag måste väl visa mig lite mer, att folk får veta vem jag är kanske.. Man skulle känna lite mer hästmänniskor... Om man haft egen häst hade man kännt till bra mycket mer folk...

Kommentarer
Postat av: Louise

Men vad kul att ni också bloggar! Då kan man kika in här och se hur det går för dig med företagandet :) Har du pratat med Bert något om han behöver dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback