Tänker för mycket...

Alltså... Nåt litet blir större för att man tänker för mycket, och inte kan låta bli att tänka. Man ska inte tänka. Eller vissa saker ska man låta bli att tänka på. Det är bäst så....
Började tänka på det för mycket, vilket är alldeles för lätt om man är som jag... Och det blev lite mer bara för att jag pratade med en på msn.... Men ibland vill man ju ha lite synpunkter. Dock är det ju inget att bry sig om, det är det ju aldrig... Eller jag tror i alla fall inte det....

Ska väl tänka på det här till nästa gång.... Förhoppningsvis dröjer det inte en månad till, eller två, eller mer....
If I could talk to him... Ha. Vad skulle det ge? Ingenting.... Det spelar ju ingen roll...  Det skulle ju inte ändra på nåt. Och även om det kanske skulle vara skönt att säga en del saker, så skulle det säkert bli jobbigt... Nä, varför kan man bara inte släppa? Har inte sån tur att han blir intresserad av mig nu....

M, kom tillbaka! Men det gör du ju snart. Blir kul att höra vad du säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback