Konstiga drömmar på en buss

Natten spenderade jag på en buss. Och det hör ju verkligen inte till Nöje... Jag kan inte sitta och sova, men jag fick byta plats med mamma så jag fick sitta vid fönstret. Så skönt blev det ju inte, men i alla fall bättre än att sitta vid gången. Så sovit mycket har jag ju då verkligen inte gjort.

Drömde lite konstiga drömmar så där som jag brukar. Bla att jag frågat M om han ville hänga med på festivalen, och det ville han. Så jag frågade P om inte hon också skulle gå med oss för annars skulle det ju bli typ en date.
Drömde också att jag var i en affär med syster/kompis/släkting, kommer inte ihåg vilket, och ett barn som va kanske sex år. Vi var ju då i en affär, men det fanns en vattenrutchbana där av nån konstig anledning som vi alla åkte i. Sen var vi också jagade av nån galen asiat...

När vi kom fram till Stockholm i morse gick vi på stan några timmar innan vi kunde gå till vandarhemmet och få vårat rum. Är ganska stort och blir inte allt för trångt med en extra madrass. P har varit i Globen hela dagen och imorrn är det mni tur att vara där med henne. Ska snart åka och möta henne så det blir ju ganska sent. Och upp tidiigt imorrn, men nu får man ju i alla falll sova i en säng så man kommer ju ändå få mycket mer sömn.


Kommentarer
Postat av: Lii

Vilka drömmar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback