Kevin så överlägsen

Han är verkligen överlägsen. Och nu menar jag inte till sättet. Men han är ju redan en stjärna. Han har varit en given vinnare nästan hela tiden tycker jag. Han sjunger fantastiskt, han är helt enkelt en naturbegåvning. Hans bästa framträdande tycker jag är Living on a prayer. Jag älskar hans rockiga röst. Men han är alltid bra och ikväll gjorde han gospellåtarna också bra. Han behöver inte utvecklas mer, han behöer bara ett skivkontrakt. Jag skulle hemskt gärna gå på en konsert och se han.
Alice var riktigt bra. inte samma glöd som hon brukar ha kanske, men bättre än förra gången.
Robin har utvecklats en hel del tycker jag. Och nu har han ju börjat röra sig bättre på scen också. Trodde han skulle göra Joyfull heter den väl? bra, och det gjorde han ju.
Om Johan säger jag bara. Snälla åk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback