Jag vill ha!

Jag vill ha pengar! Mycket pengar! Har knappt pengar så jag kan låna pengar. Hur knäppt är inte det? Men man ska ju ha möjlighet att betala tillbaka också... Men det beror ju på hur många år man tar det på... Åh! Jag vill nu!

Jag vill göra en sak jag behöver pengar till, som jag inte har. Men jag vill inte vänta flera år...till....

Jag vill ha häst! NU! Jag längtar verkligen efter egen häst... Även om det tar mycket tid... Då skulle jag samtidigt kunna göra lite diskret marknadsföring av mitt företag också... Eftersom jag har en så fin och smidig häst...
Har tittat på lite annonser igen.. Hittat några hästar jag skulle vilja titta på. Såg en jättefin frieserkorsning på Hästnet från Skellefteå. Så det hade ju inte alls blivit långt om man farit och tittat på den... Kommer inte ihåg vad den kostade men... Frieser är ju ganska dyra, så den kostade säkert lite..
Kanske, kanske jag kan övertala mina föräldrar att låta mig låna nu... Visst, jag är vuxen, men är ändå en sen som frågar efter deras godkännande gällnade vissa saker... Och jag kanske behöver nån som går i god för mig... eller vad dom nu gör... Pappa har ju sagt att han ska göra det, men vi sa ju också att jag skulle se lite hur det går mef företaget först... Men det kan ju ta ett tag innan jag har några kunder. Nu har jag ju bara börjat, men det verkar inte vara så många som vill ha sina hästar masserade just nu.... Men förhoppningsvis snart så... Kan ju få vara några tävlingar snart så man kan visa sig där... Men då kan det ju vara bra att ha tryck på jacka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback