Häst eller hund...

JObbade idag. Idag bar jag i alla fall förberedd på att jobba hela dagen, igår bara 3 timmar, men det blev ju då liite längre, typ 4.5 timmar... Jaja...
Skulle bära ut ny lasagne, och M sa nåt om att annars kunde han ta den så jag inte skule förstöra ryggen eller vad det nu var... När han nu började bry sig om min rygg! :) Besticklådan är ju något tyngre än ett bleck med lasagne.

KOllade på anonnser om valpar idag. K och J ska köpa hund och ska kolla på en valp i helgen. Det blir nog spännande för dom :) Jag vill också ha hund! Men jag ha rju bestmt mig för häst... :) Och jag har ju ändrat mig fram och tillbaja flera gånger.. Nu har jag ju bestämt mig för häst, men jag ska nog hinna ändra mig någa gånger innan det verkligen blir.. Och hund kan jag ju köpa sen. För hund ska jag ha.. Men jag har velat ha häst så länge, och när jag nu då faktiskt har chansen vil jag ju inte vänta flera år på att kanske kunna köpa häst... Och hund kommer jag kunna köpa sen ändå, det är jag säker på. Det är ju många som har häst och hund samtidigt, och jobbar heltid eller nåt. Och hunden kan jag ju ta med mig när jag åker till en kund :)
Ska ha båda två, bara se vad jag skaffar först :)

Kommentarer
Postat av: mochride

Det eviga dilemmat, häst eller hund :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback