Stomp the yard

Såg den filmen i förrgår, och blev väldigt sugen på att dansa! Det är farligt att se dansfilmer! :) Man blir alltid så sugen på att gå ut och dansa.. :)
Pappa började se filmen med oss men tyckte att ska ni verkligen se det här, och tyckte det var tråkigt. Eftersom det var hög musik, skrik eller vad han nu sa, och dom battlade mot varandra. Men den blev bättre sen och jag kan mycket väl tänka mig att se filmen igen. Jag tycker den var bra.
Har velat se filen ett tag så det var  ju bra att dn fanns inne när jag och syran sulle hyra film. Hyrde en annan också, men den har vi faktiskt inte sett än. Men v har ju till på fredag på oss, så vi ska säkert hinna med den också :)
Dom som var med i stepping lagen var väldigt bra. Och när man kan nåt ser det ju så jäkla lätt ut. Önskar man själv höll på med dans. Streetdance/hip hop hade varit kul. Försökte hitta nåt här nån gång för jag vet ju att det finns, men jag hittade inte. Vet inte hur man ska ta reda på var dom håller till och sånt där.
Men det är kul att se såna där filmer, för dom är ju så duktiga. Och har dom då en bra historia förutom dansen, kan det ju inte bli annat än bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback