Save the last dance 2

Min nya favvofilm! Med min nya favvoskådis. Columbus Short. Tycker han är väldigt bra faktiskt. Blev väldigt imponerad av hans (och dom andras) dans i Stomp the yard.
Han passar väldigt bra med sin karaktär tycker jag. Och så harhan så gulliga leenden och miner ibland :) Och hon som spelade Sarah Johnson, glömt vad hon heter just nu, är också bra. Och bra på att dansa var hon också :) Men hon är ju tydligen dansare så :) Då är det ju inte konstigt.
Såna där filmer får mig alltid att vilja dansa, och önska att jag höll på med streetdance, Har ju försökt kolla lite men inte hittat nåt.... Jätteirriterande!
Blir inspirerad att skriva också, och har kommit på en hel del till mitt manus, som jag kom på efter att jag sett Stomp the yard... Jag är för lättinspirerad.... ! Men det blir i alla fall mitt eget.
Hur som helst är STLD 2 väldigt bra tycker jag.  Bättre än den första. Såg den för andra gången ikväll. Blev så sugen på att se den igen innan vi lämnar igen den.
Måste ha den filmen. Och Stomp the yard :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback