Andra chansen

Ingen Carola i final! JAA! Behöver jag säga mer? Min teori höll inte.. :)
Tycker det var bra at tOla fck gå vidare en gång, men det var synd att han inte fick gå till final.  Jag tycker han hade en väldigt bra låt.
Blev lite förvånad att Nordman fick gå vidare, men dom hade en okej låt. Spontan reaktion var dock JAAA! efterso dom slog ut Carola och Andreas.
Suzzi Tapper orkade jag inte ens lyssna på. Finns det en tråkigare ltå? Tycker inte hon kan sjunga heller... Therese lyssnade jag inte heller på. Tycker inte riktigt om låten, även om den ju är mycket bättre än Suzzis låt, men jag gillar inte riktigt opera...
Sibel sjunger bra och har fin röst, men jag tyckte hon hade lite tråkig låt, det är inget man kommer ihåg.
Och Caracola... Visst, det är en glad låt och så där, men känns lite småfjantig faktiskt...
Överlag är jag väl ändå hyfsat nöjd över dom som gick vidare från Andra chansen, men tycker att Ola gott kunde ha fått gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback