It`s working!

Äntlgen fungerar det! Nu an jag äntligen använda internet på laptopen! Haft bara liite problem... Idag fick jag papper från Telia, men hade ändå problem så jag for på Expert igen, och var där i én timme drygt innan det faktiskt funkade. Men nu gör det det! Så nu behöver jag inte gorma över det längre, eller bli besviken eller nåt, för nu går det ju faktiskt använda.

Inga hopprep än. När jag var dit var det slut och sen har det inte blivit att jag åkt för att köpa igen. Men jag ska ha hopprep snart :)

Gått gnska bra att inte tänka så mycket på han. När jag var i hos min faster hjälpte till lite, med skoterturer och så, men mycket gör också att jag vet att jag inte kommer se han, han är ju inte här än. Blir lite intressant när han kommer tillbaka och man får se han igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback