Backspegel is gone

Var och red idag igen. Så det blir hela 3 daagar på rad med Biggen, men han klagar knappast :) Och på onsdag är det ju ridlektion igen. Hästbyte så det blir intressant att se vem jag får.

När jag var på väg hem så råkade jag och en kvinna köra ihop så våra backspeglar råkade lite illa ut. Min blev värst skadad. Men ingen av oss vet vems fel det var så vi ska betala våra egna skador själva. Pappa tyckte det blev lättast så eftersom vi har liknande skador. Måste byta ut min backspegel eftersom den inte funkar längre, så pappa ska försöka hitta en begagnad att sätta dit. Förmodligen har vi båda kört för nära mitten.
Jag har så tur när jag  råkar köra in i folk, dom är så snälla! Än så länge iaf. Får hoppas det är så nästa gång om jag skulle ha otur att göra det igen nån gång. Men då kan det ju få gå några år först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback