Vill ha!

Var och red idag. Det var lite kallt så vi skulle egentligen inte rida så länge, men vi var ute ganska länge ändå. Men det kändes faktiskt inte så farligt kallt när vi red.
E sa att hon sett en problemhäst på Blocket och hade tänkt på mig. Så jag sa att det måste jag kolla. Sökte man på problemhäst kom det upp. Så när jag kom hem kollade jag det och hittade två stycken som jag vill ha :I En stod i Umeå och den andra ovanför Hudiksvall nånstans. Vill ha! Det är ju typ såna där hästar jag vill ha. Om man bara hade lite mer pengar. Nu ska jag ju gå utbildningen men ändå.. Alltid hittar man väl nån för en vecka man är borta.... Skulle gärna kolla på dom i alla fall, men det är ju lite lönt när man ändå inte kan köpa dom... Tänk om "v" kunde göra som han sa en gång, men det var ju säkert bara på skoj, även om han säkert skulle kunna köpa en häst åt mig. Dom var i alla fall billiga... Men man ska ju ha pengar att faktiskt ha dom också... Men sånt löser sig väl också på ett eller annat sät... Får jag bara jobba så.....
Vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback