Nu är jag framme!

Nu har jag varit här i huset ett litet tag. Tydligen spökar det här... så vi får väl hoppas at jag är en av dom som inte märkt så mycket :) För nåt spöke eller så vill jag då rakt inte se.... Men jag är iaf inte nsam, och även om vi abra är två i huset så delar vi faktiskst rum. . :) Hon tyckte det, hon som hämtade oss på tågstationen, och som är en av dom som har utbildningen. Hon hade visst kännt av och sett lite hon också. Hon frågade om nån av oss var mörkrädd, och när jag sa att det beror på sa hon at hon visste hru det var att varamörkrädd. Sen när hn berättade lite om vad folk varit med om frågade hon om vi sett nåt eller nåt sånt. Sa at tjag inte visste om jag sett nåt, men jag är rädd för att se, oh då sa hon at tjag gjort det eller nåt sånt... Så kanske...
Sov såklart väldigt dåligt på tåget, så vi får väl se hur man ska sova  natt. Förhoppningsvis bättre i alla fall.. Sov typ fem minuter i taget eller nåt. Jag är bara inte gjord för att sova på tåg!
Imorrhon börjar det! Får se hur det går då, ska väl vara lite av en mjukstart, men det verkar ska hända ganska mycket ändå :) Vi får se hur det går :)

You grow a little, you get older, and you learn to follow your dreams.
Jag har i alla fall börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback