Min nya Jake

Hittat min nya "Jake"! Tänkte på han när jag såg What a girl wants för några veckor sen. Förut ville jag ha Zac, men nu vill jag ha Oliver James :) Om han inte känner sig /ser för gammal ut :) Han sjunger ju så jäkla bra! Det vill jag ju att "Jake" också ska göra, även om det kanske inte riktigt framgår i texten. Och så spelar han ju gitarr också... It`s perfect! :)
Måste bara ta tag i översättningen igen nån gång så det kanske kan börja hända lite med den.
Hittat en adress, så jag hoppas den funkar... Annars vet man ju itne var det hamnar.... eller om han läser... Men jag måste ju försöka iaf. Och hoppas att han faktiskt läser det... För det är kanske bättre att skicka direkt till han än till agent eller nåt...
Sen får folk tycka hur mycket dom vill at tjag är fånig eller nåt. Det ge jag blanka fan i faktiskt. Försöker man inte händer ingenting. Och jag kan inte vänta mig att det ska bli nåt om jag inte försöker. Därför måste jag göra ett försök. Även om det blir platt fall. Då har jag iaf försökt.
Så i helgen ska jag nog översätta lite igen. Det är liksom på tiden. Och jag tror mycket på den som film. Och det gör ju S och P också.
Hittat två nya, eller en ny låt med Oliver idag, oh det var nog det som egetnligen fick mig att bestämma mig. Den är jättebra! Helt klart min nya favvolåt! :)  The distance. Sen är ju Greatest story ever told väldigt bra också. Och Long time coming. Vill hitta fler låtar med han :)

Killen kan sjunga! Och agera :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Näe! Zac eller Alex Pettyfer! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback