Kan se? men vill inte

Vi såg på Det okända på TV igår kväll. Brukar inte se det där eller andra såna där program, för jag tycer faktiskt det är lite läskigt eller obehagligt i alla fall. Men det kan ju vara intressant också, egentligen.
I alla fall kom jag att tänka på vad K sa när vi blev visade huset. När vi var i ett rum på övervåningen frågade hon mig om jag hade sett saker, och jag sa at tjag itne visste om jag hade sett, men att jag är rädd för att se. Och då sa hon att hon kunde se att jag kunde det... Så det kanske ligger i släkten.. C ska väl vara lite medial... vet inte om hon sa att farmor var det lite också, även om hon inte direkt pratade om det... Eller hur det nu var... Vi pratade om det när jag var och hälsade på henne sist.
Men om jag nu har den förmågan så vorde det ju på ett sätt lite konstigt att det hamnade hos mig, när jag inte ivll se eftersom jag är rädd för att se... Vorde det inte lite mer logiskt om det hamnade hos nån som itne är rädd, eller ville se nåt sånt där? För jag vill faktiskt inte... Skulle väl få slag om jag såg nåt jag visste var ett spöke...
Ibland vet man ju bara att man inbillar sig och att det bara är skugga och sånt där.. men om det inte var det, och jag insåg att det var nt annat, skulle jag bli jätterädd... Och jag skulle aldrig kunna bo i ett hus där det faktiskt spökade... Här har vi i alla fall inte märkt av nåt än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback