Hemma och pluggar för fullt

Äntligen hemma igen. Skönt att få sova i sin egen säng igen.. :)
Men dt var storm igår kväll, typ orkan eller nåt. Så tåget var försenat nästan 45 min eller nåt... Jättekul när man bara vill hem. Men man får väl vara glad att det gick i alla fall. Tågen var tydligen inställda idag, och det hade inte varit det minsta kul om man skulle hem idag..
Sov inte alls länge i morse. Steg upp typ kvart över 8, fast jag ställt alarmet på 9. Men jag och tåg.... Jag kunde inte sova...
Var lite på datorn efter att jag ätit lunch och sen pluggade jag faktiskt lite. Eller det blev några timmar... Det är ju en jäkla amssa ben och delar som man ska lära sig, så det är bara att börja på en gång. Det ska ju sitta som ett smäck sen, det och anatomin. Man ska ju kunna allt typ utantill...
Blev trött när jag pluggade. Så klart. Det blir man ju alltid förr eller senare. Nu hade jag ju sovit långt ifrån bra också. Vilade lite grann och var på väg upp efter ett litet tag men kände bara näe. Jag var så jäkla trött så jag sov en liten stund. Sen efter middagen kunde jag läsa lite till.
Ont i kroppen, säkert kanske lite efter massagen i torsdag, men definitivt efter tågresan. MAn ligger ju inte direkt bra...
Imorrn ska jag sova länge, eller så länge jag kan. Och det blir i alla fall längre än idag. Och sen är det plugga plugga plugga igen... Men jag har lärt mig lite, så det ska väl fastna det andra så småningom också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback