Deltävling 3

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Är inte direkt besviken eftersom jag inte hade några förävntningar.
Tror Melodifestivalen har hållit på för länge... Det blir bara smre och sämre.... Eller jag vet inte... Men visst har man ju haft åsikter förut, varit besviken och tyckt att vissa låtar varit mycket bättre än andra. Men nu vet jag inte om jag tycker att några låtar varit mycket bätttre än andra. Eller det är klart man har haft några småfavoriter, men ändå inga som egentligen sticker ut. Det har varit ganska jömt känns det som... Det är liksom ingen konkurens på nåt msätt...
Frida och Headline eller vad det nu var.... deras låt kommer nog sätta sig efter ett tag. Kanske inte bästa låten, men ändå en låt som folk kommer gå och sjunga på tror jag.
Att BWO gick vidare är jag inte förvånad över. Och den är väl okej, en typisk BWO låt.
Tycker nog Patrik Isaksson kunde fått gå vidare, även om det kanske inte heller var bästa låten, men jag tycker han är rätt bra faktiskt. För att vara svensk artist :) Jag gillar faktiskt han.
Sen har jag väl egentligen inte så mycket att äga om dom andra låtarna... Caracola hade en glad låt, kanske den hade kunnat gå vidare direkt..
Får se hur det går nästa gång.... Det är ju i alla fall kul när det går bra för dom som inte är så kända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback