Deltävling 2

Igår såg jag och M reprisen av andra deltävlingen. Missade Olas låt för det hade börjat när vi fick fram svt 24 eller va det då var. Men hörde ju lite av den i snabbrerpisen och jag tycker den var bra, så jag hoppas jag får höra mer av den snart. Men den ska säkert spelas på radion nån gång. Alla, eller typ alla, låtar från Melodifestivalen brukar ju spelas på radion.
Fattar inte vad en del  låtar gör dä, fortfarande. Jag menar, vilka låtar slår dom ut egentligen? The Nicole och Andra generationens låtar ju var ju inte dirket nt at thurra för. Hur kan dom ha kommit med? Va va?!
Däremot gillade jag Sannas låt, den var riktigt bra så det var bra att on gick vidare. Är glad att Ola i alla fall gick till Andra chansen, så han kan ju få gå vidare därifrån, för en dålig låt var det ju i alla fall inte.
Rogedal gillar ag. Jag tycker do sjunger väldigt bra, även om det var lite för mycket falsett för mig. Men dom r inte dåliga. Måste se Så ska det låta när dom är med igen. Förra gången tog dom ju typ varenda låt...
"Håller på bli en skräll" eller vad Kristian nu sa. Det hade ju redan blivit en skräll. Att Carola och Andreas gick till andra chansen istället för att vinna gjorde mig faktiskt lite förvånad. Men dom går säkert vidare därifrån istället. Jag trodde faktidkt dom skulle gå till final direkt, även innan jag hade hört låten. Det är ju Carola. Och tro nu inte at tjag är nåt stort fan av henne för det är jag inte.
Men jag är faktiskt nöjd med dom artister som gick vidare. Får se hur det blir nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback