Deltävling 1

Såg ju såklart Melodifestivalen ikväll. Det gör man ju som alltid. Men vilken deltävling alltså! Och inte på ett bra sätt. Tycker det var dåliga låtar. Bara Amys och Velvets låtar som egentligen var bra. Och så fick inte ens Velvet gå vidare till andra chansen när hon inte fick gå vidare direkt.  Tycker det är väldigt dåligt faktiskt. Okej, jag har inte röstat, men ändå. Jag brukar faktiskt inte rösta, men jag fattar inte hur folk röstade. Christer Sjögrens låt lät som en reklamsång för resor eller nåt. att han gick vidare  fattar jag inte. Och Sussi, nej den låten, och hon var ju inte ens bra... Men nån måste ju uppenbarligen tycka det. Måste vara många äldre som tittat och röstat ikväll.
Tyckte Amy, Velvet, E-type och The Poodles skulle gå vidare, och Michael Michailof skulle vidare. Det var ju dom enda som var bra, eller någorlunda bra i alla fall. Så jag tycker faktiskt Michael kunde gått vidare istället för Sussi. Han har ju då bra röst i alla fall, och hade ganska bra låt. Fast jag tycker faktiskt den påminner lite om nån annan.
Hoppas det är bättre låtar och artister nästa deltävling, men det ska väl vara bottennapp varje gång... Ingen deltävling kommer väl vara på topp förmodligen. Men jag hoppas verkligen folk röstar bättre dom andra gångerna. Men man håller ju aldrig med helt och hållet. Men den här gången blev jag faktiskt lite besviken. Blev många "va?" från mig och syter yster...

Kommentarer
Postat av: ullisar

lustigt att du skriver "reklam för resor" om christer sjögren! i soffan hos oss satts det å nynnades på "suntrip suntrip gamle vän" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback