Snart jul

Nu är det snart jul. Och idag har jag handlat dom sista julklapparna. Men någon julkänsla har jag faktiskt fortfarande inte. Känns som att det blir mindre och mindre för varje år som går... Eller så beror det på när snön kommer och hur länge den stannar och allt det där... Eller hur fort månaderna går... Vet inte... Men nån julkänsla har jag inte... Nu har vi ju inte mest julpynt precis, men som vanligt typ.
Får väl se på julafton, om det känns som jul då. Vi ska fira dagen före med mormor och morfar för mamma jobbar eftermiddag på julafton, så då får man öppna lite paket lite tidigare... Har fått en del paket från jobbet, lite nyfiken på vad det är, men det får man se då. inte så att jag dör av nyfikenhet, men det blir ju ändå ganska kul att se vad det faktiskt är i paketen. Och så blir det lite julklappar på julafton också när farfar kommer. Om inte annat blir det väl nåt från han... Men jag öppnar nog inte alla julklappar när mormor och morfar är här... Så har man lite av det roliga kvar när det faktiskt är julafton...

Snart nytt år också... Tiden går så fort nu tycker jag... Eller hr väl gjort dom senaste åren. Har varit nästan 5 år på jobbet nu, om man räknar med praktiken. Och det känns länge, samtidigt som det inte känns som nästan 5 år...
Så tiden går definitivt fortare  för varje år... Kan ju få gå lite saktare ett litet tag i alla fall... Tiden rinner liksom iväg ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback