Scrapbook - nu ska jag äntligen börja

Nu ska jag äntligen börja med min scrapbook. Fick ett scrapbook kit av syrran när vi fyllde år, men jag visste inte vad jag skulle göra om förrän jag varit på Stockholm International Horse Show. Men nu ska jag alltså börja lite. Dock mpste vi få igång skrivaren igen innan jag kan börja på riktigt eftersom jag ju tänkt ha med lite bilder... Och det är lättast om man kan skriva ut dom när man har en digitalkamera....
Men jag ska ju framkalla dom nån gång, men får nog ta lite i taget då det är ver 200 kort som ska framkallas..
Plus att jag har en rulle från gamla kameran nånstans som också ska framkallas... Om jag hittar igen den, och det blir rätt rulle...
Syrran köpte lite papper åt mig, men när jag satte mig i förrgår och skulle börja så blev det itne bra, så idag när vi var en liten sväng på stan köpte jag lite mer papper, enfärgat. Blir bäst i alla fall till första sidan. och så köpte jag en bokstavsmall och en annan mall så nu har jag en del grejer, och mer blir det nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback