Lite mer ordnat

Idag har jag varit och hämtat visitkorten som tydligen varit klara ett tag, men nu har jag dom i alla fall, den nya versionen så att säga...
Passade också på att prata med H om trycken och valde ut lite kläder, så nu har jag två t-shits och två tröjor plus en jacka. Den skulle han beställa efter, så den skulle jag väl få kring mellandagarna. Och tröjorna skulle jag tydligen få hämta på måndag. Så då kan man ju få synas lite mer. Man kan ju ha jackan på stan eller nåt, så ser ju folk en också.
Sen återstår bara schablonen på bilen så syns man ännu mer. Men först måste jag ha en ny bil....
Sen är det ju bara hoppas det är lite folk som ringer också.... Så man får lite mer kunder... Får göra ett ryck igen efter jul och nyår. Mer lappar i brevlådor, annons i Norran och Häst & Ryttare, ut till fler ridkskolor...
Och hoppas att folk ringer.

Kommentarer
Postat av: Lii

Då är det bara att dela ut visitkort till höger och vänster :)

Jättebra att du har kläder snart, då syns du absolut mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback