Kevin!

Jag missade första halvan av Idol bara för att jag såg på Lilla sjöjungfrun. När den var slut kom jag plötsligt på att det ju var Idol. Men jag missade inte Kevins första framträdande. Och jag tycker han gjorde You are the voice väldigt bra. Och Living on a prayer. Jag älskar verkligen den låten med Kevin. Han sjunger så jäkla bra när han sjunger med sin rockröst så jag är glad att tittarna röstade mest på den. Jag röstade också en gång för jag ville höra han sjunga den igen :)
Och Every bit of me eller vad den nu hette. ÅH! så bra han gjorde den! Han sjöng med känsla och det gick genom rutan som vanligt. Kommer bli en hit med han! Den av vinnarlåtarna som är bäst faktiskt tycker jag. Att det skulle ta så länge att få en så bra vinnarlåt....
Alice är ju bra, med sin lilla röst. Men sjunga kan hon, och det var ovanligt jämt i finalen nu tycker jag. Men jag är säker på att Kevin vinner även om Alice är bra. Hon gjorde också vinnarlåten väldigt bra, men inte lika bra som Kevin. Jag fick i alla fall inte samma känsla när hon sjöng, men hon gjorde den väldigt bra.
Men Kevin vinner!
Och att han varit med i Maltas melodifestival har inte med det här att göra. Han jobbar inte som artist redan. Ska inte dom som spelar i band och uppträder ofta på skola och fester heller få vara med då? I Fame Factory hade ju både Johan Becker och en tjej, kommer inte ihåg hennes namn, haft sångkarriärer tidigare. Men det hindrade ju inte att dom fick vara med.
Skulle lägga mig tidigare ikväll, men jag måste bara se vem som vinner :) Men jag är säker på att det blir Kevin. Och då aknske jag också får se han live nån gång :)

Kommentarer
Postat av: Fatma

Kevin vann också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback