Julklappstips?

Idag var jag och tittade på en lägenhet igen. Den var rätt liten, men det var bara en etta. Och ahde abra kokvrå. Och ingen ugn, och det är ju ett minus även om jag kanske inte ska använda den så mycket. Vill ändå att det ska finnas ugn. Och så fanns det inte balkong och det måste jag ju ha, men att det itne fanns visste jag ju redan eftersom det stod att det itne fanns. Men jag ställer mig i kö på det mesta. Nån gång ska jag väl hitta en lägenhet jag vill ha, till bra hyra och med balkong.

Efter jobbet var jag på stan nån timme och försökte hitta julklapp till mamma. Jag hörut har ingen aning om vad jag ska köpa. Förut när man frågade ville hon ha snälla barn. Men jag räknas ju inte riktigt till barn längre. Duschcréme och sånt är så tråkigt. Vill inte köpa en bok igen, och vill egentligen inte ge ett halsband heller. Men det är väl det hon vill ha, eller det är det man kommer på att köpa.
Det var nog svårt när hon fyllde år. När vi frågade vad hon ville ha sa hon att hon itne behövde nåt. Vad VILL du ha? sa vi. Inte BEHÖVER utan VILL ha. Men vi kom väl typ itne fram till nåt. Till slut blwv det i alla fall massage igen. Men eftersom hon fick det till födelsedagspresten, och julklapp förra året kan hon ju inte få det igen.... Nåt ska jag väl hitta på....

Kommentarer
Postat av: mochride

Både ugn och kokvrå är ganska stora minus, och balkong måste du ju som sagt ha. Men du hittar nog nåt som pasar snart. Verkar som det gått ganska fort för dig ändå att komam så långt fram i kön.

Hon är nästan omöjlig att köpa till, men du kommer nog på nåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback