Jeansköp

Var på stan igår med syrran och K. Han gick lite själv och vi gick lite själva. Va in på Game och köpte faktiskt Sing it High School Musical. :) Dom köpte ju ett Playstation 2 för inte så länge sen, så då sa vi att då ska vi köpa nåt Sing it eller Singstar. Så nu blev det HSM och nästa gång blir det nåt annat. Vet ivlket jag vill ha, så det blir väl säkert det... Får se om vi provar ikväll, annars kanske i helgen när jag ska vara hos syrran då K ska fara till stan igen. Har provat hos P en gång och det var rätt kul.

Letade lite jeans igår. Var på BikBok och tittade på jeans jag provat förut. Höll inte på att hitta dom då dom flyttat på dom. Men det blev för mycket veck vid knäleden. Men före det satt dom jättebra. Så hade det inte blivit en massa veck vid knäleden hade jag nog köpt dom, för det är den typ av jeans som jag vill ha.
Var på City Girl också. Hade faktiskt nästan glömt bort den affären. Men det är ju dit jag ska gå när jag vill ha jeans, för dom har ju lite "udda" jeans och det är ju det jag vill ha. Och jag hittade ett par jättesnygga jeans som jag köpte. Jag gillar när det är "dom där ska jag ha!". Det är så det ska vara när man köper kläder :)
Skulle ta en bild och lägga in här hade jag tänkt, men hade för lite batteri på kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback