Händelserik bussresa

I söndags blev det lite shopping. Det blev det ju i och för sig i fredags också. Det enda jag köpt är en julklapp.... Hur kan man vara i Stockholm och inte shoppa?! Det går ju inte! Men tydligen gör det ju det. Hittade inget jag ville ha när det gäller kläder, fast jag var in på Surprise där jag alltid brukar hitta nåt. Eller jag hittade en fin klänning, som kanske inte satt perfekt, men det gör det ju aldrig, men som passade. Men den var för dyr så det blev inget köp... Sen var det nåt man skulle ha när man ska vara lite finare typ, och när behöver jag finkläder.? Typ aldrig..

P åkte lite tidigare än vi gjorde men vi stannade kvar på Centralen. Gav inte så mycket att gå nånstans när vi skulle vara typ 2.5 timmar senare.
Ännu värre att åka buss den här gången. Sov typ ingenting. Stannade en gång när vi nyss stannat, var vi nu var, Tönnebro kanske. Men vet inte riktigt varför. Sen råkade busschauffören köra på en bil för han låg för nära och det var för halt och bilen framför bromsade. Så då stod vi där i typ en timme och väntade på polis och ambulans. Alla i bussen ahde i alla fall klarat sig men jag vet inte hur det gick för dom i bilen, men jag tror inte det var så allvarligt. Så vi blev ju lite försenade... Men jag hade redan bestämt mig för att inte vara med på kursen på måndagmorron, för det skulle jag inte orka. Så för det gjorde det ju inget. Men åker man buss vill man hem, det tar nog lång tid ändå....
Men hem kom vi i alla fall. Och när jag la mig i sängen och skulle sova tänkte jag ett spontat "säng!" och somnade väl typ på en gång. Steg upp vid 1-tiden. Kan säga att det var väldigt skönt att sova, i en säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback