En liten artikel

Mailade en på Norran förra veckan och igår ringde en karl som ville skriva lite om mig. Så idag har jag varit hos M och lånat hennes häst för att ta lite bilder. För jag har ju tyvärr ingen egen häst.. Hade ju varit perfekt annars... Tur att man aar vänner med häst....
Han skrev ner lite saker om mig, typ bakgrund, hur jag kommit fram till att jag ville hålla på med det här. Blev inte så mycket om massagen, men han skulle maila till mig så jag skulle få titta på det och se om jag ville lägga till nåt, så man får väl kanske göra det då istället... Blir intressant att se vad han skriver, för han skrev ju bara stödord när vi pratade.
Men nu får man lite mer reklam i alla fall. Och det är ju bra. Kanske fler hör av sig. Men det är ju fortfarande lappar i brevlådor. Och så ska jag försöka sätta in nån annons i nån tidning. Men det kommer ju kosta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback